Sportovní výživa Herbalife24 je určena pro podporu Vaší kondice a to jak na amatérské, tak i na elitní úrovni. Je vhodná pro všechny sporty a je přínosem pro výkon během cvičení, hydrataci i pro regeneraci po skončení. Je to  dynamická výživa, přizpůsobená vašemu tréninkovému plánu.  Optimální výživa pro Váš vlastní trénunik  http://performancenutrition.herbalife.cz/

Ještě předtím  se podívejte  na nejnovější produktovou brožuru -
je v ní nejen to, co potřebujete vědět o produktech Herbalife, ale
mnohem více!   
www.herbalifeproductbrochure.com/cz

Sportovní výživu  H24 používají jednotlivci i  spousta sportovních týmů např. fotbalový klub Hammarby Švédsko,
basketbalový tým Grand Canaria Španělsko, profesionální fotbalista Cristiano Ronaldo Portugalsko, u nás  kanoistka Veronika Vojtová jede na náš pohon !

Informace z dotazníku jsou pouze pro potřebu našeho systému a nebudou nijak zneužity.
 

Objednávky zde

Herbalife24 již používá pro zlepšení výkonu a kondice např.

Během roku různé slevové akce !

Je několik zásad, které je potřeba při sportu mít na paměti s ohledem na správnou výživu

- podporuje kvalitní sportovní výkon !

1. Před sportovním výkonem nebo cvičením - příprava

  • Hydratace organismu
  • Zásoba energie a potřebných
    minerálů, proteinu a antioxidantů. Dobře se najezte před cvičením. Než začnete cvičit, potřebujete doplnit palivo, hlavně v případě, že cvičíte hned po ránu. Pokud nemáte dost času najíst se předem, zvolte snadno stravitelná jídla, jako je ovocný koktejl, polévka nebo jogurt. A když máte dost času, dejte si pořádné jídlo plné zdravých sacharidů, než vyrazíte do posilovny - celozrnný chléb, hnědou rýži, těstoviny, ovoce a zeleninu, které vám dodají sílu.

2. Při sportovním výkonu nebo cvičení - zvýšení výkonu

  • Hlavně hydratace - nejlépe hypotonický nápoj

3. Po sportovním výkonu nebo cvičení - regenerace

  • Doplnění energie  - Dobře se najezte po cvičení. Po kvalitním cvičení by mělo vaše tělo cítit potřebu doplnit palivo, takže se snažte do 30 až 45 minut něco sníst. Vaše svaly se těší na ovoce, zeleninu a celozrnné potraviny, které jim pomohou doplnit zásoby sacharidů - a na dávku proteinů pro urychlení regenerace svalů.
  • Hydratace (doplnění tekutin)